پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
برگزاری نخستین نشست روسای پارک‌های علم و فناوری شرق کشور

رئیس پارک علم و فناوری خراسان خبر داد:

برگزاری نخستین نشست روسای پارک‌های علم و فناوری شرق کشور

- 1402/07/24

نخستین نشست روسای پارک‌های علم و فناوری شرق کشور در پارک علم و فناوری خراسان برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، به منظور هماهنگی و هم‌افزایی پارک‌های علم و فناوری شرق کشور و با هدف ایجاد زیست بوم نوآوری شرق ایران، نخستین نشست روسای پارک‌های علم و فناوری شرق کشور در پارک علم و فناوری خراسان برگزار می‌شود.

مسعود میرزائی شهرابی افزود: در این نشست تلاش می‌شود تا ضمن تدوین اهداف مشخص جهت هم‌افزایی و توسعه زیست‌بوم نوآوری شرق کشور، برنامه عملیاتی جهت اجرا تدوین شود.

وی تصریح کرد: همچنین برنامه ریزی تعاملات و شبکه‌سازی سایر ارکان فعال در زیست‌بوم نوآوری شرق کشور نیز از برنامه‌های این نشست خواهد بود.

خاطر نشان می‌شود این رویداد با حضور معاون فناوری و نوآوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و روسای پارک‌های علم و فناوری خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان 25 مهرماه در محل پارک علم و فناوری خراسان برگزار خواهد شد.



دانلود پیوست خبر مسعود میرزائی شهرابی مسعود میرزائی شهرابی
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.